Sayana Startet 1.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2008 Noen som har tips om noen som lager kalesjer i området Romsdal -Nordmøre. Har bestilt med Alf Hansen men det er ikke seriøst å til å stole på. Bestilte i fjord høst å skulle få den i Mars. så blei det Mai. no er det blitt etter ferien , hva blir det neste etter ferien neste år hva vet jeg. Han påsto at han ikke hadde fått hak i meg på telefonen derfor ingen kalesje, men den holder ikke for den går jeg med alle dager pga jobben å dem får ihvertfall tak i meg. Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 1.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2008 Flataker industrier og Tore Gule begge syr kalesjer Holder til i nærheten av Elnesvågen Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 1.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2008 MBIS as i Måløy. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Grand Banks jr Svart 1.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2008 Har du snakket med Jens Sagen i Kristiansand? Viking 31 er jo en relativt kjent båt, så det er jo meget mulig de har maler til den - og evt har den på lager. De hadde min på lager (men så er jo det en "sørlandsbåt" også, som det finnes utrolig mange av...) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.