Terkel Startet 1.Juni.2008 Del på Facebook Startet 1.Juni.2008 Mahognien og finer'n i min gamle sjømann er desverre et kapittl for seg selv. Den har ikke blitt behandlet på mange år. Startet så vidt i dag og pusse litt, men dersom dette skal behandles med vanlig tre olje , så kan jeg belage meg på mange uker med pusssing for og få en jevn god farge i treverket. Noen so har noen tips til hva jeg kan behandle med for og få en grei jevn farge på treverket uten og pusse alt for mye?? fikk tips om mørk brun beis.. ?? noen tips?? Skal legge til at jeg bare er ute etter en grei finnish... ikke noe ekstremt resultat! Sitér dette innlegget Link to post
Sayana Svart 1.Juni.2008 Del på Facebook Svart 1.Juni.2008 Herdins lakkbeis fås kjøpt i de fleste farger til etterligning av treets farger så som teak , mahogni osv. Sitér dette innlegget Link to post
Terkel Svart 1.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2008 Er den sånn at denne må behandles med annen olje eller lakk etter påføring? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Juni.2008 Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 Den må nok det ja! Ellers er det en stor fordel om du fjerner all gammel lakk først, ellers kan resultatet bli rimelig skjoldete... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Terkel Svart 2.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 Orker ikke fjerne all gammel lakk først, så da blir det nok noen strøk olje utenpå... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.