Jon_R Startet 23.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2004 Finnes det en smart måte å få gearolje inn i gearhuset på en påhenger - ikke oljepepumpe, men oljeinjektor. Når du skal ha på plass mer enn liter'n, bli det så dyrt med disse små tubene. Sitér dette innlegget Link to post
jan Svart 23.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 Hei,husker jeg kjøpte ei sånn "engangspumpe"til ett mercruiser drev(holder mer enn en gang da),men vet ikke om gjengene passer til påhengeren din hmm. du kan jo sjekke..uansett kjekk og billig var pumpa jan Sitér dette innlegget Link to post
Regent Svart 23.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 Jeg hadde engang en gammel mercury , der fikk jeg kjøpt en enkel pumpe med gjenger som passet i det nedre hullet på gearen. Pumpa var til å sette direkre ned i 5 l. kanne eller literflaske. Tror det er råd til å få tak i enda hos en eller annen som selger forskjellige slags båt-dubbeditter Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
Jon_R Svart 23.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 ...det var denne ene eller andre med disse båt-dubdedittene, da. Hvem kan det være - i Oslo-området? Det må da være flere der ute enn meg som plages av høye priser på små kvanta med gearolje-tuber?? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 23.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 hvor stor del av båtbudsjettet går med til Gearolje tuber ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
TMe Svart 23.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 Mercury/Quicksilver-pumpa er fortsatt i handelen. Det er riktignok en billig plastsak,men funker OK. Passer bla. på literbokser. Kjøpes hos Mercury-forhandleren. Det er på emballasjen opplistet hva den passer til og jeg mener å huske bla. Volvo-drev som da har samme gjenger som Mercury. Sitér dette innlegget Link to post
Jon_R Svart 23.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 ..sikkert ikke så mye, men nok til at det irriterer. Ikke nødvendigvis utgiften, men at jeg må bruke mange små tuber. Sikker mer et prinsipp enn et fornuftig rasjonale, men det er nå rart med det... Sitér dette innlegget Link to post
Jonette Svart 23.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 hvor stor del av båtbudsjettet går med til Gearolje tuber ? Suzuki Vel sikkert et par hundre dels promille av en prosent. Vi vil jo gjerne spare der vi kan. Sitér dette innlegget /MS Link to post
TMe Svart 23.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 hvor stor del av båtbudsjettet går med til Gearolje tuber ? Suzuki Oljerestene vil alltid kunne fylles over til en annen tube og brukes, men det er enklere med pumpe og literprisen blir mindre ved bruk av større emball. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.