Pandy92 Startet 2.Juni.2008 Del på Facebook Startet 2.Juni.2008 Hei. Noen her som kan legge ut bilder om ossen man trimmer en 10 hk til 15 hk og en link til ossen propell man kan få kjøpt til en jonshon gt 10hk som gjør at den går litt forterre lurer også på om det går ann og få en 10 fots with med 10 hk til og sprupe bak son som skikkelige farts båtenne gjør Sitér dette innlegget Link to post
Terje Svart 2.Juni.2008 Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 (redigert) Johnson GT, er en 15 orginalt, og jeg mener det også er betalt HK avgift for disse på 15 HK. På min står det i tillegg at det er en 15 HK på motormerket, men på forgasseren at den er justert til 10. Denne justeringen er en metalplate, med en innsevring på hullet mellom motor og forgasser. ta av forgasseren og fjern den tynne metalplata, så er den 15 HK. Propell, gå i en butikk og kjøp en til 15 HK. Redigert 2.Juni.2008 av Terje (see edit history) Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Pandy92 Svart 23.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2008 (redigert) hei! lurer på om noen her veit ossen jeg kan få min 10 fots with med 15 hk til og sprute opp en hale bak som de store racer båtene gjør ? må man ha gt propell ? fins det til johnson gt 10/15 hk takker for alle svar ;) Redigert 23.Juni.2008 av Pandy92 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 23.Juni.2008 Del på Facebook Svart 23.Juni.2008 Dette minner meg litt om da jeg tok ut innmaten i eksosrøret til mopeden min - for å få grommere lyd. Men det er klart det går an! Fest et kort 1,5" rør til kavitasjonsplata. La ene enden stikke ned under plata og la røret peke skrått oppover og bakover. Men det går jo ut over farten - da. Er du ikke fornøyd med spruten, så kan du minske åpningen bakerst på røret. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 9.Mars.2011 Del på Facebook Svart 9.Mars.2011 På min står det i tillegg at det er en 15 HK på motormerket, men på forgasseren at den er justert til 10. Denne justeringen er en metalplate, med en innsevring på hullet mellom motor og forgasser. ta av forgasseren og fjern den tynne metalplata, så er den 15 HK. Propell, gå i en butikk og kjøp en til 15 HK. Noen som vet om dettte gjelder GT10 1991-modell også? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
BowFreak84 Svart 12.Mars.2011 Del på Facebook Svart 12.Mars.2011 Stort sett er vel de fleste 2 takts 9,9 og 10 HK egentli 15 hestere? i de aller fleste tilfeller er det ei plate bak forgasseren, eller så må man øke åpningen på reed ventilen.. :) i noen tilfeller er det så enkelt at det er sperre på gassen som man bare skrur bort. Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 13.Mars.2011 Del på Facebook Svart 13.Mars.2011 Mener sikkert att jeg bare fjerna plata bak forgasseren på min sønns johnson i sin tid. husker den ene mutteren satt trangt til. Måtte slipe litt av nøkkelen så ordna det seg .-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.