Rui lui Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 da jeg var ute å cruiset i vågen (stavanger) fikk jeg sett denne som lå til kai..trodde med en gang det var min..men det viste seg bare at lignet veldig!!! Quote ] Link to post Share on other sites More sharing options...
Skipper Worse Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Han var i Bergen tidligere, og fikk høitidelsesfull innlemmelse i CBC-club'en Quote I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post Share on other sites More sharing options...
Seilaren Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Så den jeg også. Holdt på å få brekninger så stygg den er... :puke: Quote God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post Share on other sites More sharing options...
Gunga Din Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Color Viking er ju rene Miss World, jmf den der.......... Quote S/Y Gunga Din Link to post Share on other sites More sharing options...
baatsman Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Det er nye Bavaria 420 Sport. Gunga du er negativ mot Bavaria du . Synes den er litt tøff da. Flere bilder kunne vist litt mer. Quote Vi sees! Link to post Share on other sites More sharing options...
Gunga Din Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 nei den er ikke tuff......en tuff båt har mast Quote S/Y Gunga Din Link to post Share on other sites More sharing options...
Seilaren Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Litt om denne mindre pene båten her http://www.aftenbladet.no/lokalt/article648930.ece Quote God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post Share on other sites More sharing options...
BigRevi Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Synes det var en småharry båt, kan ikke skjønne hvordan du får båtglede fra den der? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts