Rui lui Startet 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2008 da jeg var ute å cruiset i vågen (stavanger) fikk jeg sett denne som lå til kai..trodde med en gang det var min..men det viste seg bare at lignet veldig!!! Sitér dette innlegget ] Link to post
Skipper Worse Svart 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 Han var i Bergen tidligere, og fikk høitidelsesfull innlemmelse i CBC-club'en Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Seilaren Svart 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 Så den jeg også. Holdt på å få brekninger så stygg den er... :puke: Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Gunga Din Svart 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 Color Viking er ju rene Miss World, jmf den der.......... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
baatsman Svart 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 Det er nye Bavaria 420 Sport. Gunga du er negativ mot Bavaria du . Synes den er litt tøff da. Flere bilder kunne vist litt mer. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Gunga Din Svart 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 nei den er ikke tuff......en tuff båt har mast Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Seilaren Svart 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 Litt om denne mindre pene båten her http://www.aftenbladet.no/lokalt/article648930.ece Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
BigRevi Svart 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 Synes det var en småharry båt, kan ikke skjønne hvordan du får båtglede fra den der? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.