Trygve Ottersen Startet 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2008 hei jeg lurer på å kjøpe en cyber 370 (2006) med en 2000 mod. mercury til 41.000 er dette et bra kjøp eller kann d vere mye problemer med en så gammel motor ? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 Velkommen til Båtplassen! Jeg ser ikke på en 2000 modell påhengs som "gammel". Du sier ingenting om størrelsen på motoren, og derfor er det vanskelg å si noe om pris - og evt noe om hva du bør være obs på ved denne motoren... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Golito Svart 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 Anntar det er denne? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Var ikke voldsomt billig, men kjøper du den med motor tror jeg det er greit kjøp ja En 2000-modell er overhodet ikke gammelt, savner mer detaljerte bilder av motor så er litt vanskelig å si så mye om den.. Sitér dette innlegget Link to post
Trygve Ottersen Svart 3.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 d er en 25hk 2000 mod. Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 enig med golito her, men bor du nært den så du kan få sett båten før du kjøper? det er viktig at du får prøvekjørt, og se alle mulige plasser, for det kan være mye som ikke er som det skal. Sitér dette innlegget Link to post
Trygve Ottersen Svart 5.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 har tengt til å prøve kjøre dn snart er det noe spesielt jeg må se etter når jeg prøve kjører dn Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 nesh... kanskje sjekke hvor fort den starter, høre etter ulyder, se godt inni motoren, se om det er noe som kan være litt feil, se om den kan gå en liten stund på tomgang, og pass på at eier ikke starter motoren før du kommer, for da kan det godt hende han vil skjule at den f.eks. kan være tregstartet. alltid kaldstart en motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.