Lars Høvik Startet 2.Juni.2008 Del på Facebook Startet 2.Juni.2008 Var ute i helga, selvfølgelig, men utenfor Filtvet gikk toppen på vinsjen til sjø's gitt. Er en Barlow-vinsj, og de er visst forlengst ute av produksjon. Noen som har noen gode råd, kan det være at det går ann å reparere, eller blir jeg nødt til å grave dypt i pungen for nye vinsjer? Alle råd mottas med takk..... Veldig frustrert og lei meg... urutinert argghh!8( Mvh Lars Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 2.Juni.2008 Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 Du har ikke tilfeldigvis et bilde av herligheten? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Gunga Din Svart 2.Juni.2008 Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 ............, eller blir jeg nødt til å grave dypt i pungen for nye vinsjer?Mvh Lars kolla Finn eller Blocket.......Barlow / Lewmar går billigt om det er "non-self-tailing" Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lars Høvik Svart 2.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 Om jeg ikke tar helt feil, så er den selftailing ja. Ikke det at jeg er 100% sikker på hva akkurat det betyr, med det er ikke en helt standard vinsj, men med "tauføringer"... Er helt grønn på dette her så rett meg gjerne så jeg får inn begrepene:) Lars Ps. Har ikke bilde, men skal prøve å få ordnet det i løpet av uken. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 2.Juni.2008 Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 (redigert) dette er en selftailing.........................standard Redigert 2.Juni.2008 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lars Høvik Svart 2.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 Jepp, da er vi enige:) Hvor mye "værre" er det med standardvinsjer? Hva må gjøres annerledes? Kunne jo ha kjøpt med noen skikkelig standardvinsjer da... Ha den gamle som reserve på langtur eller noe sånt Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Juni.2008 Del på Facebook Svart 3.Juni.2008 Jepp, da er vi enige:) Hvor mye "værre" er det med standardvinsjer? Hva må gjøres annerledes? .......... du måste winsche med båda händerna......en hand til o hålla tampen sträckt så att den ikke glider på trumman! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.