Bjørn Einar Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Hei Er det noen her so vet hvor man får tak på div båtsøm i Trøndelag. Skal gå i gang med en større reprasjons jobb på en båt som er i dag skrudd. Alt over vanlinja er desverre skrudd med terasseskruer. Så dere skjøner så vil det å få sendt opp søm fra trebåten .no bli svært dyrt. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sleipner93 Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Jeg ville hørt med en båtbygger(e) eller et kystkultursenter i nærheten. Flott at du fjerner skruene og setter i det som hører til... Lykke til! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bjørn Einar Posted June 6, 2008 Author Share Posted June 6, 2008 Har klart å skaffe søm og ro her i Trøndelag :Hvis noen lurer på hvor så send meg en PM. Jeg liker ikke å reklamere på Forum. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts