Bjørn Einar Startet 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2008 Hei Er det noen her so vet hvor man får tak på div båtsøm i Trøndelag. Skal gå i gang med en større reprasjons jobb på en båt som er i dag skrudd. Alt over vanlinja er desverre skrudd med terasseskruer. Så dere skjøner så vil det å få sendt opp søm fra trebåten .no bli svært dyrt. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 Jeg ville hørt med en båtbygger(e) eller et kystkultursenter i nærheten. Flott at du fjerner skruene og setter i det som hører til... Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Einar Svart 6.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2008 Har klart å skaffe søm og ro her i Trøndelag :Hvis noen lurer på hvor så send meg en PM. Jeg liker ikke å reklamere på Forum. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.