Seesnake Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Hei på dere. Jeg lurer på hvem i fredrikstad/sarpsborg området som kan monterer baupropell(inklusiv det elektriske) på min Nidelv 26? Båten står på land i dag men mangler et seriøst firma som kan gjøre dette uten blod-pris. Vet dere om noen firmaer som selger ferdige pakkeløsninger inklusiv montering??? tar i mot alt med takk da det begynner å haste... Ringes1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hos Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Jeg kjenner ikke nærområdet ditt, men til den forrige båten vår (Nidelv 26) fikk jeg Per Egil Urstad/Fuglevik Båtservice (telefon 69 26 90 32, mobil: 913 41 112) til å montere ankervinsj. De gjorde da en svært skikkelig og god monteringsjobb, og prisen var absolutt ok. Jeg tror de også fører/monterer baugpropeller. Lykke til! Quote Hilsen hos Link to post Share on other sites More sharing options...
husøy Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Hei, Har også vurdert baugpropell på min Nidelv 26, hvoe stor hadde du tenkt ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kaftein ØL Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Ville gått for en med 40kg skyvekraft, f.eks. Sleipner sin SE40. Den vil du nok få satt inn for rundt 25000 inkl. mva hvis det er greit å komme til, og båten ikke er full av dritt som montøren må bære ut før arbeidet kan påbegynnes. Hvis det krever mye tilpasninger i båten for å få plassert tunnellen ryker tusenlappene fort. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tomfro Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Tror Glomma Båt på Greåker tar på seg slike monteringer. Tille Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts