Marina 7050 Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 (edited) Noen som har råd for hvordan jeg skal behandle slitasjen etter kalesjen som er festet på taket på huset (Finnamster 7050)? Den har ikke stått på så mange ukene, og det var derfor litt trist å se at det allerede hadde satt slitasjemerker. Tenker på hvordan det vil se ut etter et par år. Bildet viser ganske svakt siden det ble tatt med telefonen i går https://baatplassen.no/bildearkiv/15/15638/02062008089.jpg Edited June 3, 2008 by Derby (see edit history) Quote Ifølge Aleksander L. Kielland er Jæren stedet for viderekomne turister. Link to post Share on other sites More sharing options...
Whistler Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Akrylpasta / gelcoatrens (altså en lett rubbing). Hardvoks på toppen, evt også en plastfilm for beskyttelse? Quote Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post Share on other sites More sharing options...
Marina 7050 Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 (edited) Takk for rådet. Beskyttelseplast kom jeg ikke på, men er bestilt nå Edited June 3, 2008 by Derby (see edit history) Quote Ifølge Aleksander L. Kielland er Jæren stedet for viderekomne turister. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts