Marina 7050 Startet 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2008 (redigert) Noen som har råd for hvordan jeg skal behandle slitasjen etter kalesjen som er festet på taket på huset (Finnamster 7050)? Den har ikke stått på så mange ukene, og det var derfor litt trist å se at det allerede hadde satt slitasjemerker. Tenker på hvordan det vil se ut etter et par år. Bildet viser ganske svakt siden det ble tatt med telefonen i går https://baatplassen.no/bildearkiv/15/15638/02062008089.jpg Redigert 3.Juni.2008 av Derby (see edit history) Sitér dette innlegget Ifølge Aleksander L. Kielland er Jæren stedet for viderekomne turister. Link to post
Whistler Svart 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 Akrylpasta / gelcoatrens (altså en lett rubbing). Hardvoks på toppen, evt også en plastfilm for beskyttelse? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Marina 7050 Svart 3.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 (redigert) Takk for rådet. Beskyttelseplast kom jeg ikke på, men er bestilt nå Redigert 3.Juni.2008 av Derby (see edit history) Sitér dette innlegget Ifølge Aleksander L. Kielland er Jæren stedet for viderekomne turister. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.