Mariell Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Er det noen som har peiling paa storrelsen paa batterikassa paa Scand Baltic 1985. Nevner aarmodell, siden jeg ikke vet om plassering er forandret paa senere modeller. Kassa hos meg er nederste trappetrinn ned til akterkabin. Regner med at det er standard plassering. Skulle hatt noen nye batterier, men vet ikke maalene, eller hvor store batterier det er plass til nedi der. Har 3 stk 105ah tror jeg det er . Noen som har storre? nevn gjerne maalene paa de du/dere har. Siden jeg er paa andre siden av jordkloden er det litt plundrete for meg aa faa maalt naa. Og jeg trenger batteriene staaende klare hjemme naar jeg kommer hjem. Litt kjedelig aa handle batterier som er for store. Regner med at de fleste har 3 batterier der. To paa styrbord og ett paa babord side av hovedstromsbryteren. Glemte aa faa ordnet det naar jeg var hjemme sist. Rotehue Quote MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post Share on other sites More sharing options...
Thorlyn Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Vet ikke målene dine desverre men jeg vet at både 105 og 110-115 ofte har de samme målene.. kjøpte 115 på bilextra i museumsgata og de måler ca 34cm på lengden. Fikk god pris synes jeg også , ikke noe kjent merke de heter kvikk og kommer fra en importør i horten. Betalte 850 kr STK Quote Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts