ardaniel Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 hei. Er usikker på om det gjør noe å stoffe ( kopperstoff ) trimflaps og baugpropell ( sidepower ) takker for hurtig svar Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mix Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 (edited) Ifølge produsentene skal både truster og trimflaps stoffes. Jeg har alltid gjort det. Edited June 3, 2008 by Mix (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ardaniel Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 Det var meget raskt svar.. takker og bukker :-) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
dante Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 (edited) Hvis trimplan er nye er det en fordel å matte og grunne disse først. Jeg droppet dette første året og angret veldig da alt forsvant relativt fort (selv om jeg mattet lett med pussepapir). Avfett med Aceton først uansett. I år grunnet jeg med tokomponent epoxy og bynnstoffet sitter som fy. På "pysevispen" er det lurt å bruke drevspray (bunnstoff) for ikke å få på for mye. Ta den gjerne av og puss bort antydninger til groe (lukter og trekker til seg nye) - deretter to runder med drevspray. Edited June 3, 2008 by fredriko (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hansi Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Og ikke minst, husk sinkanodene. Like viktig. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts