ardaniel Startet 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2008 hei. Er usikker på om det gjør noe å stoffe ( kopperstoff ) trimflaps og baugpropell ( sidepower ) takker for hurtig svar Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 (redigert) Ifølge produsentene skal både truster og trimflaps stoffes. Jeg har alltid gjort det. Redigert 3.Juni.2008 av Mix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ardaniel Svart 3.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 Det var meget raskt svar.. takker og bukker :-) Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 (redigert) Hvis trimplan er nye er det en fordel å matte og grunne disse først. Jeg droppet dette første året og angret veldig da alt forsvant relativt fort (selv om jeg mattet lett med pussepapir). Avfett med Aceton først uansett. I år grunnet jeg med tokomponent epoxy og bynnstoffet sitter som fy. På "pysevispen" er det lurt å bruke drevspray (bunnstoff) for ikke å få på for mye. Ta den gjerne av og puss bort antydninger til groe (lukter og trekker til seg nye) - deretter to runder med drevspray. Redigert 3.Juni.2008 av fredriko (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Og ikke minst, husk sinkanodene. Like viktig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.