Medusa Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Har fått en gammel Zodiac i hus og ville pumpe den opp for å sjekke tilstanden, men det var lettere sakt enn gjort? Det var tre store hull med diameter som en finger og ditto skrutropper, men ingen ventiler. Er det noen som kan fortelle meg hvordan man gjør dette? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ivar Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Det skal normalt være klaffeventiler i disse hullene. Har du en passende pumpe da? Quote Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post Share on other sites More sharing options...
Rui lui Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 ja det kan jeg:-)regner med at det er samme ventilene som bombard her..har du noen bilder så kan jeg se om det mangler noe på ventilene dine. westcruiser Quote ] Link to post Share on other sites More sharing options...
JRK Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Hei, Disse ventilene er til å skru inn og ut av hullene, så da er det bare å bestille nye om du har merkeskilt på båten Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts