Enzo Startet 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2008 Hvis jeg kjøper et sånt sett med kran,dusjhode,brakett for innfelling og slange fra f.eks Seatronic og skal montere denne i en båt som ikke har dusj ute fra før av , er det bare å koble meg inn på en slange fra en vanntank på f.eks toalettet med et T stykke eller må jeg ha egen pumpe og syre med kobling rett i vanntanken ? Sitér dette innlegget Link to post
Svein H Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Hei, Det er vel forsåvidt bare å koble seg til på trykksiden av systemet. dvs. etter trykkvannspumpe. Finn en passende plass, sett på T-stykke på kaldtvann og varmtvannsiden (dersom du har varmtvann) og led disse slangene bort til den nye dusjen. Sitér dette innlegget Svein H Link to post
SY Mathea Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Kastar meg på her fordi eg skal montere blandebatteri til dusjen på hekken slik at eg får varmt vatn i utedusjen også (rør er ført fram, er berre å kople saman). Men korleis går eg best fram for å lage hull i skroget? Mvh B Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 (redigert) Jeg brukte en slik fra Clas. Lett å lage hull, flott resultat. Art. nr. 30-795 Redigert 4.Juni.2008 av oddgeir (see edit history) Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
SY Mathea Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Ikkje problem at skroget (gelcoaten) er glatt? Blir kanten jevn og fin og ikkje flisete? Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Skarp hullsag gir fine kanter. Husk å montere stengekraner til vanntilførselen bak i tilfelle blandebatteri for lekasje og ha mulighet til tømming av dusjsystem på kalde høstkvelder. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
SY Mathea Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Takk for tips om kraner Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.