Jump to content

Frakt av motor


b-e-p

Recommended Posts

Ta en telefon til Kingsrød transport i Sarpsborg, de kjører denne strekningen. Det er nok en fordel om motoren står klar på en pall. Det kan være en idè å påpeke at det er i privat sammenheng og at du ikke trenger kvittering til regnskapet ditt.

 

Telefonnummeret finner du i katalogen.

 

GeirKS

Link to post
Share on other sites

Vurderer å kjøpe en Volvo 40 motor i Fredrikstad og få denne fraktet til Stavanger,

Har fått pris fra NorCargo på 2440,- synes det var dyrt jeg.

Noen som vet om andre som kan frakte denne for en rimeligere penge. :headbang:

Det rimeligste er vel å koble hengeren på bilen og ta turen selv, det er jo en overkommelig avstand dette. Tar du i tillegg en "Harry" tur over Svinesund kan jo dekke inne noen av bensinutgiftene på sparte innkjøp i Sverige..... :wink:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Hvis du tenker på bensinutgifter, forsikring, service på bilen osv. tror jeg NorCargo er minst like billig som å kjøre selv. Også slipper man jo faktisk å kaste bort fritiden på å sitte i en bil...

 

Har du lyst på en tur til Østlandet blir jo det et tungtveiende argument.

 

GeirKS

Link to post
Share on other sites

Hei og takk for mange gode råd.

 

Men nå ville kånå handla i Sverige, så da blir det så.

Jeg bytter bil med en kolega som har hengerfeste, låner en henger og reiser i påskehelgen.

 

Ser for meg at dette blir en mye dyrere tur en hva NorCargo forlanger. :flag:

Reis, hotell, mat , øl , osv.

 

Men kjekt blir det helt sikkert. :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Hei.

Jeg jobber for et transportselskap og vil vel også si at det kan høres ut som om prisen er noe høy.

Bakgrunnen for prisen er at godset står på pall som gjør at prisen blir høy(kan ikke laste noe opp denne).

Det kan jo være at motoren har blitt beregnet med en transportforsikring.

Alle motorer som skal sendes med transportører blir anbefalt å tømmes helt for motorolje før de sendes ( det er jo ingen som ønsker oljesøl på sine varer).

Hvis du ikke har løst problemet så kan du jo alltids sende meg en IM så kan jeg beregne en pris til deg på frakt på motoren... :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...