Jump to content

Vårpuss trebåt


Forland 23'

Recommended Posts

Lenge sidan eg har vore innom baatplassen no, men tenkte at fleire enn meg står i med puss av trebåtar no, og da kunne vore kjekt å utveksla røynsle. Kva brukar folk? Olje, lakk, tjære? Kva bunnstoff er best for tida, kor lengje turkar båten osv.. Spesielt nyttig for nye trebåteigarar her på siden kanskje.

 

Sjølv har eg alltid sverga til blandinga av tjære og rå linolje som eg tynnar med terpentin, og under vann får båten godt gammalt kobberstoff sjølv om da marine liv sikkert ikkje sett så stor pris på da... Men eg kom til å tenkje på om eg skulle kjøpa meg ein ny slipemaskin før eg sett i gang i år. E da noken som har ein maskin å anbefale? Kva type slipepapir nyttar dåke?

 

Ha ein riktig fin trebåtsesong!

Link to post
Share on other sites

Selv benytter jeg Owatrol D1 og D2, men når det kommer til olje/lakk/tjære er det like mange meninger som det er trebåter her i landet, så den diskusjonen vil jeg ikke begi meg inn på..

 

Men når det kommer til slipemaskin, så skulle jeg hatt meg en selv, da en eksentersliper, har ikke lyst til å kjøpe det største "rælet", men heller ikke betale en halv arm for den, men en sånn passelig til "hobbyarbeid.

Fint om noen har noen forslag der.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...