greiegry Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Hei! Jeg sliter med at det siver ut rustliknende væske fra overgangen mellom røret og toilettet. Det setter seg i pden hvite lasten på golvet og er umulig å få vekk! Jeg har doble slangeklemmer, men det ser ikke ut til å hjelpe. Jeg skal prøve å utbedre problemet, men trenger råd om hvilke midler jeg kan bruke for å få bort rusten uten å skade plasten? Har prøvd aceton uten hell. mvh gry Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
index Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Prøv Ferro-Bet Rustvask! Fungerer fint, og er skånsom mot plasten. Spray på, la virke, tørk av! Ved ekstra gjenstridig rust kan du evt skrubbe litt med en skrubbesvamp mens det er dynket med Ferro-Bet. Husk gummihansker, svir på fingrene ellers... Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post Share on other sites More sharing options...
grobut Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 bruk autosol poleringspasta,fåes kjøpt hos de fleste bilutstyrsforetningen og enkelte marinaer Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts