ronny_ Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Er det mye jobb å bytte. Har mye variasjon i temp på motor, kan det hjelpe å bytte.. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
HansT Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 det er ikke mye jobb og bytte impeller...det er bare å skru av lokket på vannpumpa og vippe ut den gamle impelleren med to skru trekkere eller noe lignende..det kan også skyldes termostaten din det med at tempen varierer Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
M/S Bastard Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Har du temp måler på MB´n din? Hvba her du evt av andre instrumenter? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ronny_ Posted June 5, 2008 Author Share Posted June 5, 2008 Hei, har temp måler og, en hvor det står volt 8-17 går ut ifra at det er hvor mye den lader/hvor mye strøm jeg har... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
M/S Bastard Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Hvor sitter giveren til den? Jeg har bare oljetrykk lampe, regner med at du har den i tillegg? Beklager at jeg sporer av tråden Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ronny_ Posted June 5, 2008 Author Share Posted June 5, 2008 stemmer har olje trykklampe, hvor sitter den ja,. Da må jeg ned i båten å se.....eventuelt.. tror ikke det blir nå, tar fort et kvarter til hageman ser foresten båten dn står ved byggeriet....er mye innom der Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
M/S Bastard Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 (edited) Ja, først nå ser jeg jo at du holder til i samme byen. Skal sjekke litt i morgen på motoren. Har du sett denne siden forresten, Marna Har du problemer med kjøling, kan det være lurt å sjekke bendent som sitter inn på eksosen, fra vannpumpen. Dette tetter seg ofte til. Edited June 5, 2008 by M/S Bastard (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ronny_ Posted June 5, 2008 Author Share Posted June 5, 2008 Takker for det, men har alt bestilt mye der. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hafse Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Hvordan er tempen på vannet som kommer ut?? Kjører du den årntli tørr etter bruk?? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
loix Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 jeg har en mb10a med temp giver, den sitter på toppen, sitter på samme side som dynostarteren. helt i bak kant (mot girkassa) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts