HallvardB Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Hei, jeg har 1" dekksgjennomføring til dieseltanken. I denne sitter det et lokk som det står diesel og 1" på. Dette er av typen med spor i for åpning, og dette sporet er helt utslitt. Jeg trenger altså et nytt. Problemet er at jeg bare finner 2", eller 1,5". Vet noen hvor jeg kan finne et 1" lokk? Lokket skal se cirka slik ut, bortsett fra "vatten/water" selvfølgelig: Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ingar Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Hvordan får du fyllt diesel med 1" gjennomføring? En vanlig dieselpistol er vel tykkere enn dette? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
HallvardB Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 Den går akkurat nedi, men det er ikke akkurat noen effektiv måte å fylle på. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ingar Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Ville hørt med Maritim, de har mange typer. Er virkelig åpningen bare 2.5cm i diameter? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts