HallvardB Startet 6.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2008 Hei, jeg har 1" dekksgjennomføring til dieseltanken. I denne sitter det et lokk som det står diesel og 1" på. Dette er av typen med spor i for åpning, og dette sporet er helt utslitt. Jeg trenger altså et nytt. Problemet er at jeg bare finner 2", eller 1,5". Vet noen hvor jeg kan finne et 1" lokk? Lokket skal se cirka slik ut, bortsett fra "vatten/water" selvfølgelig: Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 6.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2008 Hvordan får du fyllt diesel med 1" gjennomføring? En vanlig dieselpistol er vel tykkere enn dette? Sitér dette innlegget Link to post
HallvardB Svart 9.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2008 Den går akkurat nedi, men det er ikke akkurat noen effektiv måte å fylle på. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 9.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2008 Ville hørt med Maritim, de har mange typer. Er virkelig åpningen bare 2.5cm i diameter? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.