Jump to content

Re: Er dette for dyrt!!!!


Marna

Recommended Posts

:flag:Jeg har en Nidelv 24 88 mod på handen. Den er levert med den største motoren MD2003T, og med alt ekstra utstyr du fikk i 88. Den har også alt av nyere navigasjons utstyr. Det er båtens første eier  som skal selge den, så båten fremstår helt strøken. Akkurat som ny.

Det jeg lurer på er prisen. Han skal ha 230 000kr for den.... Er det for mye????

Takk for svar på forhånd

Hilsen Straycats :flag:[glow=red,2,300][/glow]

Hei.

Har selv en Nidelv 26 og har hatt en Nidelv 24. Bra båter og som du sier meget bra priser. Er den så strøken som du sier så er det kanskje ikke så galt. Fikk en gang en tommelfingerregel. Båten koster det samme idag som ny. Ta kontakt med fabrikken og spør hva den kostet i 88.

Er prisen i nærheten av dette så.........er det nok det du må betale.

Link to post
Share on other sites

En bekjent har en 22 fot's snekke av høy kvalitet og masse utstyr, denne er av 79' modell. Kostet den gang, med minimalt av utstyr dvs. intet utstyr 80' lapper. Båten ser NY ut og har NY motor til 75' lapper. Dersom han skulle selge i dag ville jeg tippe på en max pris på mellom 100' og 150' lapper.. Mest sansynlig i det øvrige prislaget.

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...