Jump to content

frakte båt fra ålesund til bergen.

ribmob

Recommended Posts

hei. :smiley:

Noen som kan hjelpe?

Har en båt i ålesund som skulle ha blitt fraktet til bergen. Har fått motorhavari. Så båten må på en fraktebåt eller en trailer. Noen som vet om hva som er billigest å frakte den med? osv .. hvem kontakter jeg?? noen tips ??

Er en rib mob båt.3,20 b og ca 6,40 lang og 4 tonn+ med targabøyle . har løftekrok. . :sailing::sweat:

trenger all hjelp jeg kan få.. ... :fishing: trine

Redigert av ribmob (see edit history)

Hei og velkommen til Båtplassen :cheers:

En såpass liten båt går jo på de fleste lastebiler. Har du, eller kjenner du noen som har, transportavtale gjennom jobben med et eller annet spedisjonsfirma så får du god rabatt på listeprisene.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...