chagall Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Vurdererer å bytte ut familiens 2- takt Tohatsu 2004 mod. 25/30 hk manuell start p.g.a. at flertallet ønsker el. start. Mitt problem er at det ikke er mulig å få en ny 2-takter med el. start i markedet, inntill jeg leste denne linken om Evinrude E-Tec: http://www.baataktuelt.no/Article.aspx?Pub...;Language=no-NO Er det noen som har noen nærmere opplysninger når denne E-tec`en dukker opp.? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Noflow Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 dette virker jo veldig spennende, har faktisk lenge gått og håpt på at evinrude skal komme med en 30 hk størrelse. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
csvirus Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Får ta en tur innom gamle jobben (evinrude forhandler) og prøve og snoke til meg noen rykter om når den kommer Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts