dacron Startet 7.Juni.2008 Del på Facebook Startet 7.Juni.2008 Noen som vet om slike er i produksjon lenger og hvor en evt får tak i? Har tatt noen søk her og på google uten å finne det en er ute etter. Vet at det finnes. Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 7.Juni.2008 Del på Facebook Svart 7.Juni.2008 Så vidt jeg vet finnes det ikke.Har du så mye vann i båten da? vil jo forsvinne 100 liter på et blunk Sitér dette innlegget Link to post
dacron Svart 7.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2008 (redigert) Vet om en Ryds 600BF som har slik. En tar jo vann fra sjøen (ferskvann) Redigert 7.Juni.2008 av dacron (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 7.Juni.2008 Del på Facebook Svart 7.Juni.2008 (redigert) Kärcher har en som går på batterier. Edit: Fant Info. Redigert 7.Juni.2008 av EiriTo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 7.Juni.2008 Del på Facebook Svart 7.Juni.2008 Googlet litt: Car Cube Wincar En til Wincar Sitér dette innlegget Link to post
håpløs Svart 7.Juni.2008 Del på Facebook Svart 7.Juni.2008 Johnson pump spylepumpe Her er en kjekk liten sak for å spyle av dørken og slikt. Ikke akkurat 120 bar, men det er en veldig effektiv liten sak som virker upåklagelig og med mere enn nok vanntrykk for renspyling. Min Onkel har montert en slik en og det er overraskende hvor bra det funket. bra kvalitet på delene. Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
Servicemannen Svart 7.Juni.2008 Del på Facebook Svart 7.Juni.2008 Har en FLOJET washdown pump MOD: R4325-143 i min båt. Den er 12v, 12amp, 17 liter per minutt med 40psi. Installert med 3veis kran som veksler i mellem sjøvann og ferskvann. Funker helt greit. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
dacron Svart 8.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2008 Takk! Får se til å skaffe meg en slik Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.