Frank Wold Pettersen Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 Hei. Jeg har en Scand 25 Classic 83 mod. I den sitter det en marinert Peugeot XD2 motor med BOWMAN veksler system. Jeg har hatt all informasjon om båt og motor, men i forbindelse med en flyttesjau, har jeg klart å rote bort all denne infoen. Det som er av størst interesse er instruksjonboken til motoren, Peugeot XD2. Har forsøkt på Peugeot sine nettsider, samt ringt diverse Peugeot bilforhandlere uten å lykkes. Det er ikke tilfeldigvis noen der ute som har mulighet for å henvise meg til rett sted, og eller som selv sitter inne med instruksjonsboken. Kunne nemlig således tenkt meg å få kopiert / Scannet sidene fra denne intsruksjonboken. Mob 957 99 133 mh Frank W P Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Fantino Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 Er temmelig sikker på at du har motoren som VP har solgt som MD21 i ulike versjoner. Da kan du søke den opp her: http://www.volvo.com/volvopenta/se/sv-se/m...ion_engines.htm Mariniseringen er sannsynligvis ulik, slik at impeller o.l. kan være annerledes, men det er jo en begynnelse... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts