Frank Wold Pettersen Startet 7.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2008 Hei. Jeg har en Scand 25 Classic 83 mod. I den sitter det en marinert Peugeot XD2 motor med BOWMAN veksler system. Jeg har hatt all informasjon om båt og motor, men i forbindelse med en flyttesjau, har jeg klart å rote bort all denne infoen. Det som er av størst interesse er instruksjonboken til motoren, Peugeot XD2. Har forsøkt på Peugeot sine nettsider, samt ringt diverse Peugeot bilforhandlere uten å lykkes. Det er ikke tilfeldigvis noen der ute som har mulighet for å henvise meg til rett sted, og eller som selv sitter inne med instruksjonsboken. Kunne nemlig således tenkt meg å få kopiert / Scannet sidene fra denne intsruksjonboken. Mob 957 99 133 mh Frank W P Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 7.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2008 Er temmelig sikker på at du har motoren som VP har solgt som MD21 i ulike versjoner. Da kan du søke den opp her: http://www.volvo.com/volvopenta/se/sv-se/m...ion_engines.htm Mariniseringen er sannsynligvis ulik, slik at impeller o.l. kan være annerledes, men det er jo en begynnelse... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.