Colinarcher Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 Northern spars på Blommenholm synes jeg gir dårlig service. Ankom med nybygget båt og med masta på dekk, sjøsettinga gikk både greit , og var rimelig (takk for det Friis), men å få masta opp,nei det var komplett umulig. Følte at vi brukte like lang tid på og diskutere som det ville tatt å heise masta. Mulig dette kom av at jeg har bygd dette selv, og ikke kjøpt fra dem. Fikk også noen flåsete kommentarer om at jeg sikkert ikke hadde klart og sette sammen Furlexen riktig, da det var ingen andre enn riggerne som kunne slikt. Gikk til Sande for motor med masta på dekk, og fikk hjelp der dagen etter,nærmest uoppfordret.(og billig) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kaftein ØL Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 Jeg har veldig god erfaring med Ed &co på blommenholm. Da jeg skiftet stående rigg varierte pristilbudene mellom 20 og 34000 for akkurat de samme vaierne og samme terminalene (det var til og med samme delenr i alle tilbudene jeg fikk). Ed var desidert billigst, men de har veldig mye å gjøre, så hvis du ikke hadde avtalt å få satt på masta minst en måned i forveien, så skjønner jeg at de kanskje ikke ga deg noe god service. Jeg måtte gjøre noe annet arbeid på masta også fordi de ikke hadde tid, men de viste meg hvordan tingene skulle gjøres og lånte bort endel verktøy og kontrollerte alt jeg gjorde. Synes det var veldig bra. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts