Rui lui Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 noen som har denne eller har hørt noe om den? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=86453 Quote ] Link to post Share on other sites More sharing options...
Rui lui Posted June 7, 2008 Author Share Posted June 7, 2008 ingen?? Quote ] Link to post Share on other sites More sharing options...
Kaftein ØL Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 Jeg har en liknende, den ligger og slenger bak i et stuerom og gir perfekt bilde på TV-en. Helt utrolig, glad jeg ikke orka å montere den i mastetoppen med all den jobben det var. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Rui lui Posted June 7, 2008 Author Share Posted June 7, 2008 Jeg har en liknende, den ligger og slenger bak i et stuerom og gir perfekt bilde på TV-en. Helt utrolig, glad jeg ikke orka å montere den i mastetoppen med all den jobben det var. bruker du også bakkenettboksen? Quote ] Link to post Share on other sites More sharing options...
Kaftein ØL Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Ja, men det må man vel snart overalt? DEt fungerer i hvertfall kjempefint og deilig å ikke ha flere antenner på båten enn nødvendig. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Rui lui Posted June 8, 2008 Author Share Posted June 8, 2008 ok. ja må nok det..fikk best.en slik antenne i dag.så skal bli spennende og se:-) Quote ] Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts