holmes Startet 8.Juni.2008 Del på Facebook Startet 8.Juni.2008 Hei! Er ganske ny på feltet og lurer på noen småting! Motoren ville ikke starte i år, og fant fort ut at det var kondens i bensinen, har skiftet bensinfilter og blåst igjennom slanger, tenkte jeg skulle "tømme" forgassern, men finner ikke skruen, kanskje jeg leter meg blind, noen som kan fortelle meg hvor tappeskruen er? Noen andre tips jeg bør gjøre også? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 8.Juni.2008 Del på Facebook Svart 8.Juni.2008 Tror ikke det er noen dedikert tappeskrue, men du kan prøve en av de 2 "boltene" som sitte på hver sin side av flotørkammeret , dekker egentlig over hoved dysene, men tror de er lavt nok til også fungere som tappe skruer . Klem gjerne inn litt bensin mens du tapper ( via systemet ) , tilt også opp motoren endel . Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.