grobut Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Jeg er blitt en lykkelig eier av en master 740 en av de mange utfordringene er luka forran i båten,den er sika fast av tidligere eier da han hadde problemer med at det lakk vann inn.Luka/vinduet er midtmontert forran i cabinen.HJELP hvor får jeg tak i ny.?? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Thorlyn Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Hei sann . Gratulerer med en flott båt Min forrige var nettopp en master 740 Jeg ville prøvd Inter boats jeg. Det er de som lager denne båten idag under Inter 770 navnet. MVH Thorlyn Quote Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post Share on other sites More sharing options...
grobut Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 takk for raskt og informativt svar. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
grobut Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 ser ut som det årdner seg nå Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts