Jump to content

Treg hydraulisk styring

Captain Morgan

Recommended Posts

Heisann! Monterte i helga Baystar hydraulisk styring for opptil 150hk på jolla. Klarte selvfølgelig å montere slangene feil slik at den styrer motsatt, men det skal jeg klare og rette opp :drink:

Stusser imidlertid på at den er veldig tung på rattet irundt senter. Er det dårlig lufting eller noe, eller skal det være sånn?

Skal vel ikke være sånn. Sjekk når du skal snu slangene. Når slangene først er av så skal du kunne svinge motoren lett frem og tilbake for hånd. (husk og samle opp oljesølet). Sjekk at den går med lik motstand hele veien frem og tilbake.

Høres ut som om noe kiler eller sperrer for deg. Er nok en bagatel å få fikset.

:blush: Har klart og miste en plastdel fra oljeflaska oppi påfyllingen av pumpa en sen natt. Da låste rattet seg helt. Det var veldig flaut når jeg fant den store plasttingen inni pumpa :blush:

Edited by håpløs (see edit history)

Livet er for kort for sightsing.

Hvis det bare er rundt senter den er treg ville jeg sett nøye gjennom det mekaniske på motoren. Kan høres ut som om noe bender eller tar borti...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.