blezzt Startet 9.Juni.2008 Del på Facebook Startet 9.Juni.2008 Hei! Jeg har kjøpt meg en ny båt! en sørspeed 12fot med en 25hk suzuki. Så har jeg tenkt til og bygge anlegg i den! diverse ting er handlet inn alerede! jeg kommer til og legge ut bilder osv. så fort noe blir gjort! er det noen som har erfaring med og bygge basskasse i vannfastfiner? er det mulig eller bør jeg bruke noe annet tre værk? slenger ut noen bilder av skuta! bilde nr1: bilde nr2: bilde nr3: bilde nr4: noe av anlegget! spillern: forsterkeren: subbene: Mvh blezzt Sitér dette innlegget Link to post
blezzt Svart 9.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2008 skal komme meg te maritim i dag og få kjøpt nye sky til sidepanel jeg skal lage og til soffa bak i båten Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 9.Juni.2008 Del på Facebook Svart 9.Juni.2008 Tøff båt. Får du god nok lading fra motoren til å drive anlegget? Det bør gå helt greit å bygge basskasse i vannfast finer, ville vel ikke brukt noe annet i båt, med mindre du er helt sikker på å holde ting tørt over tid. Dog får du kjøpt ferdige basskasser som ikke koster allverden, sparer deg for en del arbeid. Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 9.Juni.2008 Del på Facebook Svart 9.Juni.2008 Hei og gratulerer med ny båt. Båt og musikk er begge fine interesser å ha. Håper du viser omtanke for omgivelsene og når du skrur på volumkontrollen Vennlig hilsen Bidevind Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 9.Juni.2008 Del på Facebook Svart 9.Juni.2008 Har hatt en Sørspeed 9.5 en gang. Sitér dette innlegget Link to post
blezzt Svart 9.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2008 hehe! ja jeg tar hensyn til omgivelsene! men når man har open båt er det greit og hå nok guffe i anlegge for det er mye støy fra vind og motor! da har jeg vært og kjøpt sky og hornkap ;) kjøpte 3 meter så har jeg litt å gå på også! noen som veit hvordan jeg kobller opp likeretter på motoren min? Mvh blezzt! Sitér dette innlegget Link to post
blezzt Svart 9.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2008 ingen som veit hvordan jeg kan koble opp likretter? jeg har likeretter btw! Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 9.Juni.2008 Del på Facebook Svart 9.Juni.2008 Frå likerettaren skal det stikke ut fire tappar (to tappar er merka med eit bølgjeteikn, ein med + og ein med -), og dei skal koplast som eg har prøvt å teikna under. No veit eg ikkje kva årsmodell motoren din er, men viss den liknar på min Suzuki DT9,9 1987 modell så skal det vere tre lause leidningar under motordekselet. Hos meg er det ein raud, ein gul og ein raud/gul leidning, der likerettaren skal koplast til den raud/gule og gule leidningen. Men eg må vite årsmodell for å finne ut eksakt korleis det er med din motor. Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
blezzt Svart 9.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2008 motoren min er en 1997 model ;) takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
blezzt Svart 9.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2008 motoren min er en 1997 model ;) takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
blezzt Svart 10.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2008 slenger ut et bilde fra helga ;) Sitér dette innlegget Link to post
blezzt Svart 16.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2008 da har jeg fåt gjort litt slenger ut noen bilder jeg ;) skjært ut hull til spillern spilleren er inne spilleren er inne (passende sang) prøvemontering ene siden ferdig litt sota kansje? detter er et most! Sitér dette innlegget Link to post
blezzt Svart 16.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2008 da har jeg fåt gjort litt slenger ut noen bilder jeg ;) skjært ut hull til spillern spilleren er inne spilleren er inne (passende sang) prøvemontering ene siden ferdig litt sota kansje? detter er et most! Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 16.Juni.2008 Del på Facebook Svart 16.Juni.2008 Såg bra ut det der Artig klistremerke Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.