Spirit Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Hei Jeg har ett Bravo 1X drev 2007 modell og lurer litt på betegnelsene. Har bestillt propell i USA men fikk spørsmål om jeg mente Bravo 1 XR or Bravo 1 XZ sterndrive når jeg skrev Bravo 1X sterndrive. Siden jeg ikke er hjemme nå og kan se hva som står på drevet så trenger jeg litt hjelp. Mvh Spirit Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
håpløs Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Kikket full fart på www.mercruiserparts.com. Jeg har et drev med serienummer som begynner på 0W9... og da er det et 1X drev, denne har samme propaksel som Bravo1, XR og XZ bruker samme aksel og har annet part nummer på akselen sin, Og di XR og XZ drevene jeg har sett har vært godt merket og er mere sporty i utsendet enn vanlige bravo 1 og X1. Du husker ikke begynelsen på serienummeret da. håper det hjalp Quote Livet er for kort for sightsing. Link to post Share on other sites More sharing options...
Spirit Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 Takk for svaret. Spirit Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts