Syvert Svart 13.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2008 Takk til deg Fantino Først og fremst; tusen takk fir IM'en du sendte. Hvis du ikke hadde sendt den, hadde jeg kanskje ikke blitt oppmerksom på denne tråden. Du har rett i at Norske Sjø eies helt og holdent av KNBF og jeg sitter også som daglig leder av Norske Sjø, men den forsikringsmessige delen, herunder skadebehandling, ivaretas av Fender Marine i Bergen. Når det gjelder splittflagget, har du også helt rett. Det er rettighet som bare KNS har (Kongelig Norsk Seilforening er en lokal seilforening på Bygdøy). I 2002 kom det opp et forslag på vårt Båtting i Stavanger om at også KNBF burde søke om en tilsvarende rettighet. Det ble blankt avvist av Båttinget og har ikke stått på dagsorden i KNBF siden den gang. Hilsen Syvert (med handelsflagg) Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Fanta Svart 19.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2008 (redigert) Jeg har akkurat hatt tyveri fra båten, og meldte det til Norske Sjø / Fender. Har i dag hatt en samtale med saksbehandler der, som så på saken ganske umiddelbart og meldte tilbake. Jeg har dermed opplevd både rask og seriøs saksbehandling. Det er derfor tydligvis ulike erfaringer med selskapet. Redigert 19.Juni.2008 av Fanta (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 19.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2008 Flott, og kanskje har denne tråden hjulpet i tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 19.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2008 Jeg har lest vilkårene for forsikring i Norske Sjø for 2007. Er det noen som kjenner til om det er endringer for 2008? jfr http://www.norskesjo.no/media/vilkar2007apr.doc Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 19.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2008 Vilkårene er ikke endret etter 1 april 2007 så langt jeg kan se. I hvert fall ligger det ikke nyere oppdateringer på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
Fanta Svart 19.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2008 Jeg har nettopp mottatt nytt forsikringsbevis og vilkår for 2008. Nå har jeg ikke vilkårene her hjemme, men jeg mener det sto noe i brevet om at det var gjort noen endringer fra tidligere vilkår, uten at jeg husker eksakt hva det var. I og med at det ble påpekt fra selskapet var det vel tenkt å være positive endringer for oss. Ellers er jeg selvfølgelig enig i at det er fint om denne tråden har skapt endring dersom skadebehandlingen har vært for dårlig (jeg har heldigvis vært forskånet fra å bruke forsikringen tidligere). Uansett positivt at de tar signalene fra kundene sine.... Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Vilkår gjelende fra 1.Januar 2008 avløser vilkår av 1.Mars 2007 i følge nyeste vilkår mottat i går, Torsdag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.