roy_n Startet 9.Juni.2008 Del på Facebook Startet 9.Juni.2008 Hei jeg trenger forklaring på hvordan jeg skifter innereste simmering på impellerpumpa på en Yanmar 1gm 10. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
MortenK Svart 10.Juni.2008 Del på Facebook Svart 10.Juni.2008 Er ikke det bare å demontere pumpa, pirke ut de gamle og trykke inn en ny, da? Det var ihvertfall det jeg gjorde. Ikke vanskelig, men man må passe på å ikke skade eller ripe godset i pumpa og være forsiktig med leppene på simmerringene når man setter sammen pumpa igjen. Før du demonterer er det også viktig å se hvordan de gamle står slik at du setter inn de nye riktig vei. Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
roy_n Svart 10.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2008 Takker. Har fått pirket ut de gammle å bestilt nye så da er det bare å vente til de kommer.De gammle satt noe helt forferdelig derfor spurte jeg etter råd her er jo bedre det en å ødelegge noe. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.