Jump to content

Overnattingssteder i indre Oslofjord

SeaMaster175

Recommended Posts

Hei!

Noen som vet om noen fine steder å ligge på for eksempel helgeturer i indre oslofjord? Tenker da på Moss og innover:) Skal helst ikke være havner...

Bilder ag steder ville også vært kjempeflott:)

Edited by M/B Gamla (see edit history)

Når du passerer Drøbak tar du til babord og går mot Sætre. Her finner du en praktfull skjærgård med mange flotte plasser. Sandspollen og Dragsund er to populære plasser bla.

mvh Astor

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Steilene! Et lite paradis utenfor Nesoddlandet. Her finner du gjestehavn både på Nesodden seilforening sin brygge, og på Landsteilene, nærmest Nesodden, holder Nesodden kystlag til med sitt klubbhus og gjestehavn. Der forgår kontinuerlig vedlikehold og reparasjon av gamle trebåter av entusiastiske hyggelige mennesker. Anbefales! :cheers:

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

Det er NV som er ubehagelig.
Selvfølgeøig - du har helt rett. Jeg har bare overnattet i bukta i svak SØ-vind og da har alt vært helt topp. Flott at noen passer på. Her betyr hver bokstav mye. Jeg må forsøke å skjerpe meg, men jeg gjør stadig feil - også i vindretning ved bestikkplass. Er det rart at jeg har vært på grunn? (- men det er noen år siden).