Jump to content

Varierende vanntrykk fra kran til kran


mosteen

Recommended Posts

I vår Scand 9200 Dynamic har vi godt vanntrykk på både kaldt og varmt vann, både i krana på toalettet og i dusjen på badeplattformen.

 

"Kjøkkenkrana" i pantryet har derimot veldig dårlig trykk, såvidt det sildrer... Jeg har ikke sett noe nærmere på dette annet enn at jeg ikke kan finne lekkasjer rundt pantryet.

 

Kan det være armaturen som er tett, eller en feilmontert pakning? Har noen vært borti det samme?

Redigert av mosteen (see edit history)

- Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Winston Churchill.

- Var vi ikke så forbannet implisert i det, ville vi for lenge siden mistet interessen for oss selv. Piet Hein.

Link to post
Share on other sites

Kremt, silen ja... :sweat: seff, skal sjekke den. Takker...

 

Armaturet i byssa sitter kun 10-20 cm høyere enn den i toalettet så det bør ikke være utslagsgivende.

- Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Winston Churchill.

- Var vi ikke så forbannet implisert i det, ville vi for lenge siden mistet interessen for oss selv. Piet Hein.

Link to post
Share on other sites

Vannopplegget i båten virker å være i vater. Både dusj og armatur på badet gir godt og jevnt trykk, og pumpa jobber kun i korte intervaller, så jeg antar at jeg har trykktank som fungerer.

 

Båten er verftsbygd så jeg har tegninger over alt røropplegget, jeg tar en kikk og ser om jeg finner noe dersom ikke problemet ligger i silen på armaturet.

 

Takk for hjelpen!

- Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Winston Churchill.

- Var vi ikke så forbannet implisert i det, ville vi for lenge siden mistet interessen for oss selv. Piet Hein.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...