Poseidon Startet 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2004 Gratulerer med en nydelig klassiker, jeg håper at du tar vel vare på den i årene fremover. Dette er en båt som har linjer fra den gangen en båt skulle se ut som en båt - og ikke som årets mote i joggeskodesign! Gratulerer igjen og lykke til med en flott båt! mvh Poseidon PS Hvorfor har du fendrene hengende ute, er du redd for koneparkering? Jeg håper ihvertfall at du tar fendrene inn før du begynner å bruke båten på sjøen, og om du skiftet til hvite fendrer ville det også være litt mindre "skrikende". DS Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Ingar Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 Kan dessv. ikke hjelpe, men jeg husker som "om det var i går" mitt møte med Ancas Queen 24 på Sjøen for Alle en gang på slutten av 60-tallet. Et overdådig lukseriøst "skip". Litt relatert til det Marvin tok opp med innredning i båt. Mens en 24 fot'er engang var en stor båt for langtur med familien er det i dag en passende størrelse for en landsted-jolle.... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 Gratulerer med en nydelig klassiker, jeg håper at du tar vel vare på den i årene fremover. mvh Poseidon PS Hvorfor har du fendrene hengende ute, er du redd for koneparkering? Jeg håper ihvertfall at du tar fendrene inn før du begynner å bruke båten på sjøen, og om du skiftet til hvite fendrer ville det også være litt mindre "skrikende". DS Eventuelt kan du bytte til fendere i hamp grattis med båt. Jeg har sansen for disse klassikerne Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 Husker du? ANCAS Den første plastbåten og Ancas-eventyret Begynnelsen slik den virkelig var.... Veteran fra 1961 Ancas med 40 hk Litt bakgrunnsinfo om fabrikatet ihvertfall, i tilfelle det skulle være av interesse. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 Kan dessv. ikke hjelpe, men jeg husker som "om det var i går" mitt møte med Ancas Queen 24 på Sjøen for Alle en gang på slutten av 60-tallet. Et overdådig lukseriøst "skip". Litt relatert til det Marvin tok opp med innredning i båt. Mens en 24 fot'er engang var en stor båt for langtur med familien er det i dag en passende størrelse for en landsted-jolle.... Husker også godt Ancas Queen. Vi satt der i den vesle speedbåten vår å ble passert av en Ancas Queen på kloss hold. Vi synes den var kjempediger, og langt der oppe satt en mann å styrte. Blir omtrent som en 50 - 60 foter idag. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 Eventuelt kan du bytte til fendere i hamp grattis med båt. Jeg har sansen for disse klassikerneEn plastbåt skal ha plastfendere, en trebåt tre/hamp-fendere, en stålbåt...., en ferrosementbåt..... Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 En plastbåt skal ha plastfendere, en trebåt tre/hamp-fendere, en stålbåt...., en ferrosementbåt..... Ei jernbaneskinne? Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Ancas Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 har bare hatt denne i noen uker og er i ferd med restaurering, selfølgelig skal det være fendere av hamp !!! Ei jernbaneskinne? Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Krapyl Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 har bare hatt denne i noen uker og er i ferd med restaurering, selfølgelig skal det være fendere av hamp !!! Jeg mente ikke din fine båt. Jeg lurte på om stålbåter skal ha stålfendere. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Hebbe Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 En stor stålbåt skal ha lastebildekk, en virkelig stor stålbåt krever traktordekk..... Jeg mente ikke din fine båt. Jeg lurte på om stålbåter skal ha stålfendere. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Krapyl Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 En stor stålbåt skal ha lastebildekk, en virkelig stor stålbåt krever traktordekk..... Også kan de med betongbåt henge ut et par slike griser som veivesenet bruker til å sperre veien med. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
880 Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 Kansje du finner noe her ?? http://home.online.no/~cepe/fjord/ Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.