Jump to content

Re: ANCAS , ER DET NOEN SOM HAR INFO ?


Poseidon

Recommended Posts

Gratulerer med en nydelig klassiker, jeg håper at du tar vel vare på den i årene fremover.

 

Dette er en båt som har linjer fra den gangen en båt skulle se ut som en båt   -   og ikke som årets mote i joggeskodesign!

 

Gratulerer igjen og lykke til med en flott båt!

 

mvh

Poseidon

 

PS

Hvorfor har du fendrene hengende ute, er du redd for koneparkering?  :wink:

Jeg håper ihvertfall at du tar fendrene inn før du begynner å bruke båten på sjøen, og om du skiftet til hvite fendrer ville det også være litt mindre "skrikende".

DS

Link to post
Share on other sites

Kan dessv. ikke hjelpe, men jeg husker som "om det var i går" mitt møte med Ancas Queen 24 på Sjøen for Alle en gang på slutten av 60-tallet.

Et overdådig lukseriøst "skip".  :wink:

 

Litt relatert til det Marvin tok opp med innredning i båt.

Mens en 24 fot'er engang var en stor båt for langtur med familien er det i dag en passende størrelse for en landsted-jolle....  :wink:

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med en nydelig klassiker, jeg håper at du tar vel vare på den i årene fremover.

 

mvh

Poseidon

 

PS

Hvorfor har du fendrene hengende ute, er du redd for koneparkering?  :wink:

Jeg håper ihvertfall at du tar fendrene inn før du begynner å bruke båten på sjøen, og om du skiftet til hvite fendrer ville det også være litt mindre "skrikende".

DS

Eventuelt kan du bytte til fendere i hamp :wink: grattis med båt. Jeg har sansen for disse klassikerne

Link to post
Share on other sites

Kan dessv. ikke hjelpe, men jeg husker som "om det var i går" mitt møte med Ancas Queen 24 på Sjøen for Alle en gang på slutten av 60-tallet.

Et overdådig lukseriøst "skip".  :lol:

 

Litt relatert til det Marvin tok opp med innredning i båt.

Mens en 24 fot'er engang var en stor båt for langtur med familien er det i dag en passende størrelse for en landsted-jolle....  :cryin:

Husker også godt Ancas Queen. Vi satt der i den vesle speedbåten vår å ble passert av en Ancas Queen på kloss hold. Vi synes den var kjempediger, og langt der oppe satt en mann å styrte. Blir omtrent som en 50 - 60 foter idag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...