dykkern Startet 10.Juni.2008 Del på Facebook Startet 10.Juni.2008 Jeg har kjøpt en nyoverhalt Johnsen 60HK. Nå skal jeg starte med innkjøring av den, og ønsker da noen rettningslinjer på dette. Jeg har gjort søk på forumet, og funnet noen beskrivelse som gjelder nye påhengere. Blir dette også riktig for en nyoverhalt? (nye stempler/ringer/lager etc) Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 10.Juni.2008 Del på Facebook Svart 10.Juni.2008 Du må har ekstra olje i innkjørings tiden Hvis du har VRO ( eller annet oljeblandingsystem ) bland 2% 2-takt olje i bensinen . Blander du selv .... bland 4% 2-takts olje i bensinen . Resten er hentet ifra Mercury, men gjelder stort sett for de fleste motoren . Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Smaapala Svart 10.Juni.2008 Del på Facebook Svart 10.Juni.2008 Hei Sørg ivertfall for at den går med belastning. DVS ikke la den gå på tomgang særlig lenge. Dette fordi bensinforbruket da er minimalt og fordi oljen er iblandet bensinen får motoren dermed lite olje. Smaapla Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.