Jump to content

Fenderlist til GH

stigbåt

Recommended Posts

Pusser opp en 87 mod GH 14 delux. Noen som vet hvor jeg får tak i orginal fenderlist.

På GH er skrog og innerliner er kun limt sammen. Det finnes ikke noen nagle rekke som listen skal tres over

Fenderlisten ligger over flensen som skrog og innerliner danner og festet med popnaggler gjennom listen og inn i flensen fra undersiden.

Håper det finnes noen her på BP som har byttet fenderlist på GH tidligere. alternative løsninger mottas med takk.

Har byttet list på 2 båter tidligere, og bestillte da list hos en lokal plastsjappe her oppe. Forborret og skrudde listen fast bak, 2 stk som strakk mens jeg banket listen på plass med en gummihamer :wink: Dette fungerte svært bra, da det var sol og varmt ute- listen ble myk og tøyelig som bare d. Dette er mest antagelig samme type list som du skal ha til din GH, så hvis du ikke får tak i til en rimelig pris, kan du jo ta kontakt, så skal jeg sende deg nre til bedriften. :sailing:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...