Seahorse Startet 10.Juni.2008 Del på Facebook Startet 10.Juni.2008 Har en Johnson 40 hk med snorstart. ca 1970-1975mod. Har fått en ulyd i svinghjulsområdet jeg ikke finner ut av. En grunn til dette kan være at jeg ikke får av svinghjulet. Har aldri opplevd å ikke få av et svinghjul før, pleier jo bare å sitte på kon med halvmåne. Har disse motorene en spesiell teknikk for å "løse det ut"? Det er delevis løst, slarker når jeg drar i det, men det nekter totalt å gi etter for avdragerene mine. Håper noen har et lurt svar/tips her.... Sitér dette innlegget Link to post
*Glimt* Svart 11.Juni.2008 Del på Facebook Svart 11.Juni.2008 Høres ut som det øvere lageret ditt er gått i stykker. det stemmer det du sier med kon og halvmåne, mulig du må varme for å få det løst. Hvis det slarker og svinghjulet sitter fast på veiva er det 100% sikkert at problemt ligger i øvere lager Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.