Jump to content

"Normal" temperatur på D3-160/190?


eivindl

Recommended Posts

Jeg skulle gjeren like å vite hvilke temperaturer dere har på disse motorene ved turtall 3800/4000 når tempen har stabilisert seg. Gjerne fra dere som har båter over 2,5 tonn. Har selv en Bavaria 25 og har temperaturer over 97 grader ved 15 grader i vannet. Termostaten oppleves som er ikke eksiterende siden tempen kontrolleres med pådraget.

Har ikke enda fått gjort evnt. bytter som er signalisert av Volvo Penta for disse motorene og vet hekller ikke hvilke bytter som gjelder for akkurat min motor og om noe av det kan påvirke temp.

Link to post
Share on other sites

Litt OT men... Min KAD44P-C, den ligger på 80 ved tomgang og går opp mot 90 ved full belastning. Dersom jeg slakker av til tomgang detter den til 80.

- Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Winston Churchill.

- Var vi ikke så forbannet implisert i det, ville vi for lenge siden mistet interessen for oss selv. Piet Hein.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...