Astor Startet 11.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2008 På den nye båten har jeg et ubehandlet teakdekk som jeg ønsker å bevare så pent som mulig. Men før eller siden vil en "klossete" dieselpurser søle siesel på teaken. Hva gjør jeg da? Zalo? Og mye vann? I går vasket jeg begge dekkene med orginal grønnsåpe. Og her kom det mye pent treverk fram etter hvert som jeg skrubbet meg fra. Men phuuu for en jobb. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Godværseileren Svart 11.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 Før du fyller diesel er det i alle fall lurt å helle sjøvann over teaken der det kan søles. Da trekker den ikke inn dieselen på samme måte. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 11.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 Oi, ja!!! Det var smart:-) Dieselen flyter oppå...... Får "tilbakeslag" av og til, blir litt søl.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.