Rui lui Startet 11.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2008 skal montere svinger..regner med at den skal stå så rett som mulig?stemmer dette? westcruiser Sitér dette innlegget ] Link to post
abbor Svart 11.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 Undersiden av svingeren skal stå paralellt med vannflata både i lengderetningen og sideveis. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 11.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 hekkmontert svinger skal stå vinklet ørlite grann ned i akterkant Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 11.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 Undersiden av svingeren skal stå paralellt med vannflata både i lengderetningen og sideveis. misforstår jeg nå??må jeg montere svingeren på nivå med vannet?eller er det det samme hvor jeg plasserer den? Sitér dette innlegget ] Link to post
abbor Svart 11.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 Svingeren må selvsagt plasseres slik at den alltid er godt under vann, på en posisjon som vannet har en jevnest mulig stømning uten turbulens. De fleste leverandører av ekkolodd har gode beskrivelser av hvor svingeren skal monteres avhengig av båttype. Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 11.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 har kjøpt denne brukt så var det ikke bruksanvisning med.gjerne lurt å montere i midten av båten? Sitér dette innlegget ] Link to post
abbor Svart 11.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 Linker under til monteringsbeskrivelsen til en innvendig montert Airmar P79 svinger, der vil du finne instruksjoner om valg av monteringslokasjon. Airmar P79 monteringsbeskrivelse Hvis det er en hekksvinger du skal montere innvendig har Lowrance en bra beskrivelse av hvordan det gjøres, se side 24. Lowrance LMS-525C Manual Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 11.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 ok skal sjekke den første linken takker og bukker:-) Sitér dette innlegget ] Link to post
2nd Trikker'n Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 har kjøpt denne brukt så var det ikke bruksanvisning med.gjerne lurt å montere i midten av båten? Ok, innvendig montering. Monter den ikke midt i båten. der er skroget tykkest og der er det propellstøy i vannet. (Også forran propellen) Putt svingeren i en plastpose med vann. Legg posen på skutebunnen mens du holder svingeren vertikalt. prøv på forskjellige steder. Sjekk resultatet med hva du får ved å holde svingern over rekka. Og sjekk dette på dypt vann. Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 12.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 ok.skal prøve dette.takk takk. Sitér dette innlegget ] Link to post
Fru Jacobsen Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 hei, har selv kjøpt en bruktbåt med innvendig svinger, den viser 2,6 mtr uansett :-), men i ettertid mener jeg at forrige eier messa et eller annet om matolje... skal den ligge på en "seng" av matolje eller lignende for å virke?? noen som skjønner hva jeg prater om? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
tnorderu Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 Hei, Se i denne manualen fra Garmin om innvendig motering. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 Supert, takk skal du ha :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.