Porpoise Startet 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2008 Jeg trenger en erfaren skipselektrikker i Stavangerområdet for å oppdatere et 240V anlegg ombord. Er det noen som er kjent med hva som finnes i området? Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 Ta en tur ned på Rosenberg i lunsjpausen. Da finner du bøttevis. Behøver forresten ikke være en skipselektrikker, men vi er jo best. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 Prøv mhtronic. Sitér dette innlegget Link to post
Porpoise Svart 12.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 Jeg må nok ha en elektrikker ettersom jeg har endel pålegg fra tilsynet som må ivaretas i forbindelse med Skipskontrollen, bl.a. avdekking inne i en tavle og trekking/ omlegging av endel kabler ca. 40 timers arbeid. Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 Vi har jo Ole Petter fra Elektromarine her på forumet. Han er Stavangerbasert. Sitér dette innlegget Link to post
Porpoise Svart 13.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2008 Jeg skal sjekke Electromarine, men trodde de helst var engasjert i svakstrøm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.