Porpoise Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Jeg trenger en erfaren skipselektrikker i Stavangerområdet for å oppdatere et 240V anlegg ombord. Er det noen som er kjent med hva som finnes i området? 0 Quote Link to post
2nd Trikker'n Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Ta en tur ned på Rosenberg i lunsjpausen. Da finner du bøttevis. Behøver forresten ikke være en skipselektrikker, men vi er jo best. 0 Quote Link to post
Porpoise Posted June 12, 2008 Author Share Posted June 12, 2008 Jeg må nok ha en elektrikker ettersom jeg har endel pålegg fra tilsynet som må ivaretas i forbindelse med Skipskontrollen, bl.a. avdekking inne i en tavle og trekking/ omlegging av endel kabler ca. 40 timers arbeid. 0 Quote Link to post
tomcat Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Vi har jo Ole Petter fra Elektromarine her på forumet. Han er Stavangerbasert. 0 Quote Link to post
Porpoise Posted June 13, 2008 Author Share Posted June 13, 2008 Jeg skal sjekke Electromarine, men trodde de helst var engasjert i svakstrøm. 0 Quote Link to post
Recommended Posts